eDesk

eDesk est complètement gratuite pendant 14 jours
Jusqu'en Septembre

Jusqu'en Septembre 2020, Inscrivez-vous gratuitement sur eDesk. Pas de frais cachés, aucune obligation, aucun risque, aucune carte de crédit requise.

Set up your account, pick a plan later

Essential
Respond much faster as a
small business
 
-
/mo

per agent
billed annually

or - billed monthly

  • Essential features include…
  • Unlimited tickets
  • Unlimited templates
  • Unlimited snippets
  • Unlimited tags
  • Email support
See all features
Team
Drive up productivity for
full-time support agents
 
-
/mo

per agent
billed annually

or - billed monthly

  • All Essential features and…
  • Auto-responder
  • Unlimited rules
  • Collision detection
  • @mentions
  • Custom fields
  • Custom SLAs
  • Merge tickets
  • Internal notes
  • Phone support
  • 7 x 5 support
See all features
Enterprise
Scale customer service
operations and visibility
 
-
/mo

per agent
billed annually

or - billed monthly

  • All Professional features and…
  • Chat included free
  • CSAT measurement
  • Enterprise reporting
  • API access
  • Service level guarantee
  • 10 day expert training
  • 99.9% uptime SLA
See all features

Boost performance with add-ons

eDesk’s add-ons can help engage customers during the full lifecycle of the purchasing process

Chat

Make it super easy for your customers to engage with you by providing chat directly on your website.

  • Integrated with eDesk's ticket system
  • Customizable content & appearance
  • Set up prompts to funnel queries
  • Extensive reporting
$
25
/mo
per user, billed annually

Feedback

Rank higher and sell more with automated requests for product reviews and seller feedback—on Amazon, eBay and Google.

  • 100% Amazon compliant
  • Comes with tried and tested templates
  • Integrated with ticketing for higher engagement and ROI
$
49
/mo
per account, billed annually

Available as a standalone product
No eDesk subscription required
No credit card required

Knowledgebase

Let customers help themselves and reduce support ticket volume 24/7, even when your team isn’t available.

  • Integrated with eDesk’s ticket system
  • Provide help 24/7
  • Save time by inserting relevant help files into ticket responses
$
89
/mo
per account, billed annually

Compare eDesk plans and features

Learn more about eDesk’s many features and the differences between each plan.

Ticket allowance Essential Team Professional Enterprise
Support tickets Unlimited tickets Unlimited tickets Unlimited tickets Unlimited tickets
Channels and marketplaces Essential Team Professional Enterprise
Unlimited webstores
Unlimited marketplaces
Unlimited email channels
Unlimited social channels
eCommerce hub Essential Team Professional Enterprise
Track sales performance
Drill into channel performance
View all order details
View feedback across channels
eCommerce ticket management Essential Team Professional Enterprise
Centralised inbox
Business hours
Auto-matched order details
Custom fields
Custom SLAs
Merge tickets
Identified pre-sales opportunities
AI-powered responses
Auto-translate
Smart tools Essential Team Professional Enterprise
Unlimited templates
Unlimited snippets
Unlimited tags
Unlimited rules
Auto-responder
Team management Essential Team Professional Enterprise
Standard roles
Custom roles
Collision detection
@mentions
Internal notes
Team Dashboard
Enterprise accelerators Essential Team Professional Enterprise
Management Dashboard
CSAT measurement
Enterprise reporting
API access
Support and account management Essential Team Professional Enterprise
Online help guide
Support channels Email Phone, chat, email Phone, chat, email Phone, chat, email
Support availability 7 × 5 24 × 7 24 × 7
Assisted onboarding
Service level guarantee
10 days training from product expert

Free until the end of September
Five minute setup • No credit card required.

Questions fréquemment posées sur les tarifs

Qu'est ce qu'un logiciel eCommerce de service à la clientèle?

eDesk s’intègre avec toutes les places de marché, toutes les boutiques en ligne et tous les réseaux sociaux, vous permettant de gérer les ventes et le service client au même endroit. Nous plaçons les informations sur le client et la commande devant vos yeux, vous permettant ainsi de vendre plus et de garder vos clients satisfaits avec des réponses plus rapides et plus personnelles.

Comment fonctionne l'essai gratuit ?

Lorsque vous essayez eDesk, vous avez accès à toutes les fonctionnalités pendant 14 jours. À tout moment durant la période d’essai, vous pouvez choisir un abonnement et payer par carte de crédit depuis votre compte.

Y a-t-il un package avec des fonctions additionnelles ?

Oui. Le "pack pro" offre l’intégration d’API, la traduction automatique, le tchat et les rapports d’entreprise. Pour plus d'informations sur le pack pro, veuillez contacter le service commercial.

Qu'advient-il de mes données après la fin de mon essai ?

À la fin de votre essai, vos données et votre configuration restent intactes. Vous pouvez vous connecter et sélectionner un abonnement à souscrire afin de pouvoir y accéder à nouveau.

Combien de temps durent vos contrats d'abonnement ?

Vous pouvez payer mensuellement ou annuellement. Avec les contrats mensuels, vous pouvez arrêter, mettre à niveau ou rétrograder à tout moment.

Quelles sont les réductions disponibles ?

Nous offrons un prix réduit pour les abonnements facturés annuellement. Choisissez "Facturé annuellement" ci-dessus pour découvrir cette réduction annuelle.

Puis-je essayer eDesk, Repricer et Feedback en même temps ?

Oui. Vous pouvez essayer les 3 produits individuellement.

La confiance de milliers de détaillants en ligne, petits et grands

xSellco a été l'une des meilleures décisions que nous avons prises en tant qu'entreprise en terme de service client. C'est absolument fantastique depuis le premier jour où nous l'utilisons.
Nous pouvons recommander eDesk sans hésitation. Ça nous donne une vision centralisée de chaque aspect des performances de l'équipe et permet de s'organiser et de se préparer pour les hautes saisons.
Nous n'aurions pas une entreprise aussi forte aujourd'hui sans xSellco. Des grandes marques comme Nike, Under Armour et Converse font confiance en xSellco pour représenter leur marque.
xSellco aide notre équipe de support client à répondre à chaque message en quelques secondes, ce qui nous rend plus efficace.

Commencez aujourd'hui à vendre intelligemment

Accédez à notre démo en direct et à l'essai gratuit